1. Obavještenje o otkazivanju
Klijent je dužan da nas obavijesti o nemogućnosti dolaska na tretman najkasnije 24 sata prije zakazanog termina.
2. Opcije za otkazane tretmane
Reprogramiranje termina: Klijent može reprogramirati termin za neki drugi datum u roku od 6 mjeseci od dana zakazanog tretmana.
Poklon vaučer: Ukoliko klijent nije u mogućnosti da dođe, može prenijeti tretman na drugu osobu putem poklon vaučera.
3. Vraćanje novca
Ako je klijent otkazao tretman u predviđenom roku (najmanje 24 sata unaprijred), ima pravo na povraćaj novca umanjen za administrativne troškove (10% ukupne vrijednosti tretmana).
Otkazivanje unutar 24 sata prije zakazanog termina ili nedolazak bez prethodnog obavještavanja ne omogućava pravo na povraćaj novca.
4. Kontakt za otkazivanje i povraćaj novca
Za otkazivanje ili zahtjev za povraćaj novca, klijent treba da kontaktira našu podršku putem e-maila ili telefona navedenog na našoj web stranici
Uslovi i pravila korišćenja usluga/tretmana kupljenih preko web stranice
1. Kupovina i rezervacija usluge
Kupovinom tretmana preko naše web stranice, klijent potvrđuje da je pročitao i prihvatio ove uslove korišćenja.
Nakon uspješne kupovine, klijent će dobiti potvrdu putem e-maila sa detaljima tretmana i uputstvima za zakazivanje termina, ukoliko nije unaprijed određen.
2. Zakazivanje termina
Klijent je u obavezi da zakazivanje termina obavi u dogovoru sa našim timom koristeći kontakt informacije navedene u potvrdi kupovine.
Termini su dostupni u skladu sa slobodnim kapacitetima i radnim vremenom našeg salona/centra.
3. Promjena i otkazivanje termina
Klijent može promijeniti ili otkazati termin najkasnije 24 sata prije zakazanog termina.
Otkazivanje ili promjena u kraćem roku može rezultirati gubitkom prava na korišćenje tretmana, bez povraćaja novca.
4. Prava klijenta
Kupljeni tretman može iskoristiti klijent ili prenijeti na drugu osobu uz prethodnu najavu.
Tretman je moguće iskoristiti u roku od 6 mjeseci od datuma kupovine, osim ako nije drugačije navedeno u opisu usluge.
5. Odgovornost klijenta
Klijent je odgovoran da se pojavi na zakazanom terminu. Nedolazak na termin bez prethodne najave rezultira gubitkom prava na tretman.
Klijent je obavezan da pruži tačne informacije o svom zdravstvenom stanju kako bi se tretman mogao bezbjedno sprovesti.
6. Odgovornost kompanije
Naša firma garantuje visok nivo usluge u skladu sa opisom tretmana na web stranici.
Zadržavamo pravo da otkažemo ili pomjerimo termin iz organizacionih razloga, uz blagovremeno obaveštavanje klijenta i dogovor oko novog termina.
8. Izuzeci i viša sila
U slučaju više sile ili nepredviđenih okolnosti koje onemogućavaju pružanje usluge, klijent će biti obaviješten, a tretman će biti reprogramiran ili vraćen novac.
9. Kontakt i podrška
Za sve dodatne informacije, promjene termina ili reklamacije, klijent može kontaktirati naš tim putem e-maila ili telefona dostupnih na našoj web stranici.
10. Izmjene pravila
Zadržavamo pravo da u bilo kom trenutku izmjenimo ove uslove korišćenja, uz obaveštavanje klijenata putem naše web stranice ili e-maila.